Se schimbă parcul de taxiuri, așa că, dacă lucrurile merg bine, 80% din mașini vor fi noi. În plus nu vor mai crește tarifele.
Adevărul este că nici nu aveau unde să mai crească, pentru că s-ar lovi de cer, și numai așa ne putem trezi cu o gaură în stratul de ozon, deasupra orașului. Dacă Oradea ar avea întinderea Bucureștiului, o cursă de la un capăt la altul ar fi așa de scumpă că ar fi mai rentabil la final să cumperi mașina taximetristului.
Orașul e prea mic pentru Uber, așa că vom rămâne tot cu vechile firme. E drept că taximetriștii de la noi nu sunt la fel de fioroși precum cei din capitală, dar și orădenii au spaimele lor când circulă cu mașina: tarifele.
Ce pericole îi mai pândesc pe călători, vedeți mai jos:
- Dacă firmele se înregistrează în Felix, toate cursele vor avea tarife de curse externe.
- Dacă se înmatriculează în Statele Unite, se va aplica și ziua tariful de noapte.
- Mașinile electrice vor fi alimentate exclusiv de la bateriile telefoanelor clienților.
- Șoferii care au maimuță la ceas sunt rugați să o lase la grădina zoologică.
- Șoferii vor pune exclusiv manele, ca să li se pară clienților călătoria mai lungă.
1 Comentariu
Mircea, esti inegalabil. Niciodata nu poti sa iti dezamagesti cititorii cu flerul de pamfletist.