Fie că se numește CNADR, fie că se cheamă CNAIR sau poate „La capătul drumului”, scopul instituției care, chipurile, se ocupă de drumuri și autostrăzi este să mai rărească din populație. Practic acești indivizi nu scapă nicio ocazie de a îngreuna traficul în așa fel încât să se lase cu morți și răniți.
În ritmul în care montează ei alveolele, s-ar putea ca numărul crucilor de pe marginea șoselelor să formeze, prin împreunare, o balustradă cu rol de protecție. Totuși, profesioniștii morții nu au atins desăvârșirea.
Iată ce metode de a duce traficul în ceruri se mai pot aplica:
1. Gropile din asfalt vor fi umplute cu apă, să nu le poată detecta șoferii.
2. Șoselele de mare viteză vor fi minate, pentru a reduce viteza de deplasare.
3. Nu se vor mai amplasa semne de circulație și nici nu se vor mai vopsi marcaje.
4. Tot la trei kilometri se vor băga porțiuni de calmare, adică șoselele vor fi distruse pe porțiuni de 100 de metri, ca șoferii să o lase mai moale cu viteza.
5. La intrare pe șosea se vor amplasa căsuțe pentru notari, care pot face urgent testamentul celor care pleacă la drum.