Strategie şi meserie la Consiliul Judeţean

Strategia de dezvoltare a judeţului a încăput pe mâini bune. Firma Romactiv, unde până nu de mult a fost director pentru Bihor Horia Carţiş,  şeful de cabinet al preşedintelui Cornel Popa, a câştigat pe merit licitaţia prin care Popa, Kiss şi Mang vor avea habar înspre ce direcţie să ducă judeţul.

Romactiv a câştigat licitaţia cu 98.000 de euro surclasând net concurenţii care au zis că fac studiul cu 25.000, respectiv 15.000 de euro. Păi, măi fraierilor, voi nu ştiţi că noi, bihorenii, suntem prea săraci ca să cumpărăm ieftin? Şi dacă suntem prea săraci, nu vrem să murim tot aşa.

Prin urmare ce „beneficii” poate să-ţi dea o janghinoasă de firmă care cere 15.000 de euroi? Domnu’ Carţiş, păi asta-i licitaţie? Ăsta-i biznis?

N-aţi învăţat nimic de la fostul preşedinte Radu Ţîrle şi de la şeful lui de cabinet, Dumitru Ţiplea, care, în mandatul trecut, au rezolvat licitaţia de la drumul de Ianoşda cu un plus de un milion de euro?


*
*