Electrica, se pare, nu vrea bani! După reclamaţii repetate ale clienţilor enervaţi de cozile de la ghişee şi de programul de lucru complet inadecvat, conducerea societăţii de furnizare a energiei electrice a luat măsuri pentru „remedierea” situaţiei.
Concret, din data de 1 ianuarie şefii Electrica Furnizare au schimbat programul de lucru cu clienţii astfel încât orădenii care sunt ocupaţi în câmpul muncii să nici nu mai poată ajunge la ghişee, necum să mai stea şi la cozi.
Potrivit noului orar afişat la intrarea în sediile societăţii, ghişeele vor fi deschise în zilele lucrătoare între orele 7:30 şi 15:30, adică exact în intervalul în care clienţii sunt la muncă.
Cui nu-i convine n-are decât să plătească energia electrică pe care o consumă prin internet sau prin bancă.
1 Comentariu
Mai lăsați-o…
Cine dorește poate plăti on-line folosind https://oficiulvirtual.electricafurnizare.ro/
Cine dorește poate plăti la magazine, unele deschise non-stop, folosind sistemele PayPoint.
Cine dorește poate plăti la ATM-uri bancare folosind cardul sau chiar prin automate de plăți care acceptă și bancnote nu doar card.
Cine dorește poate plăti numerar la casieriile unităților bancare.
Cine dorește poate plăti prin convenții de debit direct încheiate cu banca.
Cine dorește poate plăti prin Internet Banking.
Casieriile alea se pot desființa liniștite din punctul acesta de vedere.
Doar cine nu vrea să plătească bagă scuza asta cu …a fost închis la casierie.
Așa că doar prin internet sau prin bancă e destul de simplist spus, incomplet și fără a lua în considerare că „prin bancă” poate fi și plată numerar fără a deține cont acolo. Se omit plățile la PayPoint sau similare.
Apropo de „Cui nu-i convine n-are decât să plătească energia electrică pe care o consumă prin internet sau prin bancă”: ce consumă prin internet sau prin bancă? Energia electrică?