Promoţie la şpriţ: O crâşmă a găsit „metoda perfectă” de marketing

Patronii crâşmei din colţul străzilor Tudor Vladimirescu şi Duiliu Zamfirescu au găsit metoda perfectă de marketing.

Cum şi-au dat seama că cel mai probabil orădenii vor fi cam lefteri după Crăciun şi Revelion, întreprinzătorii au gândit o „campanie” de atragere a clienţilor bine pusă la punct, lipind în vitrină un afiş pe care au anunţat citeţ: „La vin şpriţ, sifonul ieste gratis”.

Bihorel e convins că ideea poate fi de succes, dar totuşi nu strica să fie scrisă corect, astfel încât cuvântul „este” să nu fi fost „îndoit” cu un „i” inutil. Mai ales că in vino veritas…

2

2 Comentarii

*
*

  1. >> Postat de vick | 21 ianuarie 2014 10:55

    articol scris in lipsa de subiecte 🙂 gen ssorin 🙂 cine altu’ 🙂 sunt convins ca lui i-a si placut acest articol, pe care l-a gasit probabil chiar hazilu 🙂 cat despre promotia respectiva ce sa mai zic 🙂 cred ca l-a marcat profund, cel putin vreo doua …randuri 🙂 da, e ok! 🙂

  2. >> Postat de rock | 19 ianuarie 2014 14:43

    pai, daca ar oferi si o monstra gratis, aia ar fi promotie adevarata!