Şefii din Primărie au decis să lichideze complet reclama. Și, uite așa, sufletul comerțului e pe cale de dispariție în Oradea.
Tot ce înseamnă panou publicitar, prismă, mash sau firmă pictată nu e pe placul lui Bolojan. Prin urmare, trebuie luate măsuri severe împotriva celor care, prin mijloace specifice, încearcă să-și facă reclamă:
1. Se interzice orice fel de reclamă pe teritoriul orașului Oradea, deși ideal ar fi ca măsura să afecteze întreg județul.
2. Singura reclamă permisă va fi cea distribuită de biroul de presă al Primăriei.
3. Spaţiile comerciale nu vor avea nici un fel de reclamă, clienții vor putea vedea specificul magazinului întrebând vânzătorii.
4. Se interzice prezența oricărei plasme în municipiu, cu excepția celei de la Centrul de Donare a Sângelui.
5. Firmele luminoase sunt interzise pentru că cea mai bună reclamă este din gură în gură.
6. Sunt interzise nu doar firmele luminoase, ci și firmele întunecate.
7. Deși sunt interzise reclamele, firmele de specialitate sunt invitate să plătească impozit către Primărie, sumele forfetare fiind stabilite funcție de numărul de angajați.
8. Primăria are în vedere interzicerea purtării de tricouri inscripționate cu reclame, dacă persoana respectivă nu a achitat taxa aferentă.