Săpăturile la pasajul suprateran din zona Metro reîncep exact când lucrările păreau a fi terminate, iar şoferii se pregăteau să traverseze liniile de cale ferate din zonă pe noul pod cu două benzi pe sens.
Investiţia de circa 3,5 milioane euro s-a apropiat de finalizare încă din octombrie, iluminatul public şi sensurile giratorii de la cele două capete au fost amenajate cu trei luni înainte de termenul limită, dar cu toate acestea podul încă nu poate fi folosit!
Motivul? Constructorul angajat de CNADNR, Antrepriza de Reparaţii şi Lucrări Cluj, a construit unul dintre stâlpii podului taman peste o conductă a Companiei de Apă Oradea, fără să fi strămutat reţeaua, aşa cum impunea proiectul.
După certuri cu beneficiarul, constructorul a acceptat să secţioneze conducta de sub pod la ambele capete şi s-o burduşească cu pământ sau beton, pentru a evita surparea construcţiei în cazul în care vibraţiile provocate de traficul greu ar face conducta subterană să cedeze. Ar fi chiar culmea să asistăm la prăbuşirea unui pod nou-nouţ…
1 Comentariu
Sper ca are Claudiu Pop o explicatie buna. De cat timp se tot face acest pasaj? De cel putin 3 ani. Si nici acum nu e gata. Si nici acum nu e facut cum trebuie. BRAVOS!!!!!!!!!!!!