Reprezentanţii municipalităţii spun că platforma informatică prin care se face plata este gestionată de RCS&RDS, ai cărei angajaţi susţin că, potrivit datelor din sistem, şoferul a trimis în doar câteva minute, intenţionat sau mai curând din greşeală, neînchizând telefonul înainte să-l introducă în buzunar, nu mai puţin de opt SMS-uri, ca şi cum ar fi vrut să parcheze pentru un timp mai îndelungat.
Pentru cei care taxează parcările nu contează că în telefonul reclamantului apar ca expediate doar două mesaje şi nici că varianta trimiterii eronate a unor mesaje multiple este exclusă din start, pentru că fiecare plată trebuie confirmată de posesorul telefonului în mod expres tocmai fiindcă implică costuri suplimentare. Important e că veniturile din plata parcării cu telefonul s-au majorat de la 4,5 milioane lei în 2017 la 5,9 milioane lei în 2018 şi se anunţă în creştere pentru anul acesta. Iată şi de ce!