OTL va deveni transportator interurban, aşa că de acum înainte trebuie luate măsuri de adaptare la noile provocări. Strategia făcută de nişte specialişti de la Bucureşti, care probabil nici nu ştiu unde vine Oradea pe hartă mi se pare incompletă, aşa că vin şi eu cu câteva idei pentru ca la OTL totul să meargă ca pe roate.
1. Pentru a descuraja pensionarii să meargă în orele de vârf, aceştia vor putea circula exclusiv între orele în care tramvaiele sunt retrase la depou.
2. Autobuzele care deservesc mediul rural nu vor fi dotate cu scaune, ci cu baloţi de paie. Geamul poate fi înlocuit cu placaj, iar pe jos se va pune pământ ca să aibă în ce rodi seminţele aruncate pe jos.
3. În staţiile de tramvai ceasurile care arată frecvenţa garniturilor vor fi înlocuite cu calendare.
4. Din cauza numărului redus de călători în afara orelor de vârf, autobuzele vor fi înlocuite cu ricşe.
5. Dacă tot nu plătesc bilete, romii vor avea mijloace de transport separate, ca să nu comenteze cei care şi-au luat abonamente.