Investiţiile private de milioane de euro, proiectele europene în pregătire şi promovarea intensă par insuficiente pentru a îmbunătăţi imaginea staţiunii Băile Felix. Fondatorul Travel Communication Romania, Răzvan Paşcu, cunoscut de la TV ca „omul care a văzut toată lumea”, a postat pe Facebook impresii după o vizită la Oradea şi în Felix împreună cu familia.
Consultantul în marketing turistic s-a declarat încântat de potenţialul turistic al oraşului, contrazicând un taximetrist care îi spusese că „nu aveţi ce vizita în Oradea, mai bine mergeţi la Felix!”.
Specialistul recomandă Oradea ca destinaţie turistică de weekend, pe când cu privire la Felix a remarcat aglomeraţia magazinelor care vând „porcării chinezeşti” şi a teraselor cu manele, numind staţiunea „un fel de Costineşti mutat în vestul ţării”.
Concluzia sa e usturătoare: „Aşadar, dacă ajungeţi în Băile Felix, pregătiţi-vă să vă plictisiţi groaznic sau măcar să mergeţi la bazele de tratament şi să vă umpleţi timpul cu proceduri de SPA şi wellness, să citiţi şi să vă relaxaţi”. Singurul câştig e că veţi pleca ceva mai culţi şi mult mai relaxaţi!
3 Comentarii
Eu cred ca si-au luat lumea in cap datorită reclamelor abuzive…..Este strigător la cer….sa cer 60 lei pe intrare la bazine……Dacă facem un calcul….două persoane plătesc in zece zile mai mult decât cazarea !!!!Este rușinos….rusine Băile Felix….rusine Romania !!!!
tipul nu pare nici el foarte convingator, daca „singurul” castig este doua castiguri…
Am fost acolo E super. Fiecare locație și produs are pretul ei Alegeți va o locație de cazare de 4. 5 stele. Sa fie diferența mai mare. Nu dormi ți in cort