Adâncă de un metru şi jumătate şi lată de peste un metru, groapa a apărut la baza terasamentului căii ferate.
Surparea de pământ pare să fi rezultat în urma prăbuşirii unei foste pivniţe sau toalete, dar la fel de bine poate proveni de la un vechi tunel sau curs subteran de apă.
Îngrijorat că, în timp, gaura ar putea surpa linia ferată, orădeanul a chemat la faţa locului angajaţii SNCFR, care au marcat locul, au făcut măsurători, au înfipt ţăruşi pentru a urmări evoluţia mişcării terenului şi au plecat.
Conform planurilor din arhivele căilor ferate, în zonă n-a fost nicio construcţie subterană, aşa că din punctul de vedere al feroviarilor groapa nu există. Aceştia stau liniştiţi, deşi peste iarnă surparea s-a mai lărgit cu o jumătate de metru şi continuă să ia proporţii. Cam ca bugetul ţării, care creşte pe măsură ce se măreşte gaura din el..