Marketing de partid: Concursul pentru şefia creşei din Sântandrei are criterii cu dedicaţie

Din toamnă, în Sântandrei va funcţiona o creşă modernă, construită de Primăria comunei printr-o investiţie de peste 500.000 euro, creşă care a mai fost subiect de bârfă în iarnă, după ce USR-iştii locali au acuzat că ar fi o investiţie „faraonică”, deoarece numai gardul costă 85.000 euro.

La acea vreme, primarul PNL-ist Ioan Mărcuş a susţinut că fiecare leu cheltuit este justificat, dar acum readuce controversa în actualitate. Primăria a scos la concurs posturile din creşă, pentru poziţia de şef fixând un criteriu bizar: candidatul să fie absolvent de Pedagogie sau de Marketing, cu numai doi ani vechime în specialitatea studiilor.

Ce treabă are, însă, marketingul cu îngrijirea preşcolarilor, Primăria n-a lămurit de nicio culoare. Cert e că USR-iştii au sesizat noua anomalie, acuzând că postul ar fi cu dedicaţie pentru vreo clientă de partid, care are asemenea studii. Ceea ce, până la urmă, ar fi foarte plauzibil, pentru că, aşa cum se strigă adesea la proteste, partidele politice fac cam aceleaşi mizerii.


*
*