Atâta doar că firma nu prea îşi respectă clienţii aşa cum ar merita. O orădeancă spune că acum două săptămâni a cumpărat de la Jumbo o „vestuţă” pentru un bişon, mărimea M, singura disponibilă, la casierie fiind asigurată că dacă nu se potriveşte o poate returna şi îşi va primi banii înapoi.
Cum mărimea n-a fost pe măsura căţelului, marţea trecută femeia s-a prezentat la magazin pentru a returna produsul, dar în loc să-şi primească banii a căpătat un voucher, valabil doar în acea zi. Aşa că, vrând-nevrând, a trebuit să cumpere altceva de banii pe care nu i-a primit, deşi i-au fost promişi.
„Data viitoare, când o să mai vreau ceva pentru căţel, dacă mai merg la Jumbo, o să-l iau cu mine”, a concluzionat clienta dezamăgită. Pentru evitarea acestor situaţii neplăcute, Bihorel propune ca Jumbo să amenajeze nişte cabine de probă pentru ciobăneşti, pitbulli sau ogari.