Încercarea de a contacta telefonic vreun funcţionar al Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Bihor este la fel de temerară ca escaladarea unui vârf din Himalaya, singura diferenţă fiind că dacă pentru alpiniştii de performanţă se cere o condiţie fizică impecabilă, contribuabilii au nevoie de un psihic de oţel.
Marţea trecută, de la ora 8.00 până la 12.30, Bihorel a sunat de fix 34 de ori la numărul de contact al AJFP Bihor postat pe site-ul instituţiei – 0259/433.050 – şi centralista a răspuns de 5 ori, dar de fiecare dată aceasta a făcut legătura greşit, oriunde numai în biroul solicitat nu.
A 35-a oară, cu răbdarea epuizată pe 5 ani de-acum înainte, Bihorel a sunat la purtătorul de cuvânt, care a explicat că centrala telefonică a instituţiei este veche, cu legături care se fac manual, cu fişe, deci erorile sunt cu carul.
La câţi bani învârt Finanţele, parcă totuşi şi-ar permite în locul centralei „pe cărbuni” una modernă, asta bineînţeles dacă statul ar acorda măcar de 2 lei respect contribuabililor…