Pentru început suntem agresați vizual cu panouri mari publicitare în care fiecare partid își expune, percutant, sloganul de campanie.
Deocamdată cele mai vizibile bannere sunt ale partidelor mari, care se bucură de o finanțare generoasă de la Stat.
Din start cel mai spectaculos banner este al ALDE. La cum arată cele trei personaje, dacă nu ar fi scris că aparțin partidului liberalilor și democraților nu ți-ai fi dat seama despre ce formațiune e vorba.
Cel puțin pe domnul Tăriceanu l-au întinerit în asemenea hal, că dacă îi mai scădeau vârsta cu doi trei ani, trebuiau să-l pună în scutece. Iar alături de el este o bunăciune care în imaginația electoratului ar trebui să o reprezinte pe Norica Nicolai.
La PSD nu imaginea, ci sloganul e cam șchiop. „Patrioți în Europa” – spune prima parte a sloganului. Dar cum în franceză, de exemplu, nu se citește litera „h”, sloganul ar putea să se scrie „Patrihoți în Europa”, ceea ce nu-i departe de adevăr.
Dar să mai bagi și îndemnul: „meriți ceva mai bun”, când tu ești la putere, înseamnă că materialul electoral a fost făcut de opoziție.