Orădenii sunt tot mai sceptici cu privire la eficienţa aplicaţiei Oradea City Report, pe care Primăria le-a pus-o la dispoziţie ca să reclame neregulile din oraş.
Cu două săptămâni în urmă, un bărbat a sesizat că „în fiecare zi cineva se găseşte să blocheze cu maşina accesul pietonal în zona ieşirii din bloc”, dar reacţia Poliţiei Locale a fost cu totul neaşteptată.
Omul a văzut cu ochii lui cum la faţa locului a fost trimis un agent, iar acesta s-a apropiat de maşina buclucaşă pentru a sancţiona contravenientul. Ulterior, când şi-a verificat telefonul, orădeanul a rămas blocat citind răspunsul la sesizare.
„Patrula de sector a verificat sesizarea dvs, dar în momentul verificării autoturismul nu mai era în locul menţionat”, i-au transmis reprezentanţii Poliţiei Locale, ceea ce a stârnit un val de comentarii din partea unor orădeni scandalizaţi.
Şefii instituţiei şi-au scuzat angajaţii spunând că, de fapt, o patrulă aflată în zonă identificase proprietarul maşinii ce bloca ieşirea din bloc şi l-a pus s-o mute, aşa explicându-se faptul că ulterior un alt agent n-a mai găsit-o la locul faptei şi a răspuns în consecinţă. În fond, cea mai simplă soluţie pentru angajaţii municipalităţii e să răspundă reclamaţiilor în stilul „rezolvat, nu se poate”!