1. Zecile de mii de pasajeologi au constatat principala hibă a investiţiei: la inaugurare Birta şi Bolojan nu aveau măştile pe figură.
2. Foarte mulţi orădeni au criticat noua investiţie pe motiv că Pasajul e prea îngust şi scund, ceea ce demonstrază câţi concetăţeni suferă de complexul mărimii.
3. Pásztor Sándor e bucuros că, la prima ploaie, nu mai trebuie să zboare până în Malvine pentru scufundări, ci poate să o facă acasă.
4. Ilie Bolojan susţine însă că, dacă Pasajul va fi inundat, îl va pune pe Liviu Andrica să cumpere nişte gondole şi îl face lac de agrement.
5. Rectorul Constantin Bungău a spus că dacă constructorii săpau pasajul cu încă doi metri adâncime în plus, exista riscul ca acesta să se lovească de nivelul învăţământului superior orădean.
6. Mircea Jacan a observat că, după ce până acum Bolojan a vrut să alinieze toate clădirile oraşului pe înălţime, acum vrea să alinieze toate pasajele pe adâncime.
7. Szabó Ődőn a declarat că acest pasaj era de mult constuit sub administraţia austro-ungară dacă Oradea ar fi beneficiat în acele vremuri de fonduri europene.
8. Ioan Mang a arătat că el în patru ani de mandat a pus pe drumurile judeţului o cantitate dublă de asfalt faţă de cea folosită de Bolojan pentru asfaltarea pasajului.
9. Florin Birta îi roagă pe cârcotaşi să-şi economisească sudalme, pentru că în proiectul său electoral mai există încă cinci pasaje de executat.
10. Singurul orădean căruia pasajul nu i se pare prea scund este Emilian Pavel.
11. Societatea civilă critică faptul că nu s-a purtat o discuţie serioasă asupra oportunităţii construirii pasajului, chiar dacă aceste discuţii ar fi fost finalizate în anul 2024.
12. Adevăraţii orădeni protestează împotriva acestei investiţii care înseamnă din nou betoane. Ar fi fost dezirabil ca pasajul să fie din chirpici ranforsat cu nuiele, iar în loc de trotuare pietonii să poată circula pe bârne de lemn.
13. Pasajul se va bloca de fiecare dată când 200 de maşini se vor opri în faţa şcolii Oltea Doamna, blocaj care ar putea fi întâlnit oriunde în oraş dacă sute de automobile opresc unde le taie capul.
Citiți și articolul: „Pasajul subteran Magheru din Oradea, inaugurat în prezenţa ministrului Marcel Boloş (FOTO / VIDEO)”
1 Comentariu
Ar trebui sa va para bine cand se face ceva in oras, nu sa fiti carcotasi de fiecare data cand se finalizeaza o lucrare. Pe vremea lui Filip, care a stat vreo 3 mandate, a fost mai bine, a construit mai mult? Faceti voi, daca sunteti asa destepti.