A fost agitaţie, săptămâna trecută, în rândul ecologiştilor bihoreni. Organizatorii celei mai ample acţiuni voluntare de curăţenie, „Let’s do it, Bihor”, care a avut loc sâmbătă, au anunţat pe Facebook că, în premieră, în acest an au atras un nou sponsor: Studio 20 Oradea, un studio de videochat.
Deşi organizatorii ecologişti n-au precizat cu ce anume sponsorizează această firmă, unii voluntari au reclamat că asocierea nu e defel potrivită şi că un astfel de parteneriat nici nu trebuia să existe, dată fiind meseria „actriţelor”.
În replică, mai multe angajate ale studioului au sărit ca arse, arătând că ele sunt de fapt modele care prestează o muncă legală, nu prostituţie, aşa că nu ar trebui privite ca nişte paria.
Fireşte, în propria lor apărare au sărit şi organizatorii „Let’s do it, Bihor”, care au spus că orice mână de ajutor în curăţarea gunoaielor din judeţ este binevenită. Bihorel le dă dreptate: mai ales dacă e o mână de model…